Devolucions i canvis
Enviaments arreu dels Països Catalans | ||||||
L'enviament es fa per missatger a tot el territori dels Països Catalans en dies laborables. Les despeses d’enviament sempre depenen del volum i del pes de la comanda, així el preu variarà més o menys segons pes-volum i segons la situació geogràfica on s’hagi de fer arribar el paquet. Sempre busquem optimitzar el preu de l’enviament per tal que sigui el més econòmic possible. Si viviu fora dels Països Catalans i voleu que us enviem algun producte, poseu-vos en contacte amb nosaltres i us direm el cost que tindrà i el seu termini d'entrega. Com puc saber el cost del meu enviament? Sabràs el cost de l'enviament a la cistella de la compra, una vegada hagis posat les teves dades al formulari "crear compte". Realitzar aquest pas no implica comprar el producte però és necessari perquè la botiga calculi el cost de l'enviament que depèn del volum del producte i d'on s'ha d'enviar. Termini d'entrega de productes en estoc (no es compta el cap de setmana, ni festius) |
||||||
|
||||||
Termini d'entrega de productes per encàrrec (no es compta el cap de setmana, ni festius) | ||||||
|
||||||
Horari d’entrega dels paquets De dilluns a divendres de 9 del matí fins a 2/4 de 8 de la tarda. Si no sou a casa en aquest horari, podeu donar-nos una altra adreça de confiança on fer-vos l'entrega: amic, feina, veí... |
||||||
En cas d'absència El missatger us deixarà un avís de pas amb les dades de contacte de l'agència local perquè pugueu trucar-hi i concretar el lliurament. Després de varies absències en l'entrega del paquet, els missatgers ens el retornen. En aquest cas ens haureu d'abonar de nou l'enviament així com les despeses de devolució que hagi generat. |
||||||
Si el paquet arriba obert o està deteriorat i veieu que ha afectat el contingut Haureu d'indicar-ho al comprovant del missatger per reclamar davant l'empresa de transports en un termini màxim de 7 dies hàbils des del lliurament. En cas que s'extravii un paquet essent atribuïble a l'empresa de transports, i una vegada verificada aquesta responsabilitat, tindreu dret a sol·licitar-nos un nou enviament de les mateixes característiques. |
||||||
Si per algun motiu no es pot servir un encàrrec en el termini d'entrega normal Ens posarem en contacte amb vosaltres per informar-vos i dir-vos la data d’entrega. |
||||||
En el cas de fer una compra conjunta de peces en estoc i peces d'encàrrec Us ho enviarem conjuntament en el termini d'entrega corresponent dels productes d'encàrrec (per optimitzar el cost dels ports). Si voleu rebre les peces en estoc en 24-48h, haureu de fer 2 comandes, una amb tots els productes amb estoc i una altra amb els d’encàrrec. |
||||||
![]() |
||||||
Devolucions o canvis | ||||||
Podeu tornar o canviar qualsevol producte abans de 7 dies a partir del seu lliurament. Si ens voleu retornar o canviar un producte ens heu d'enviar un correu electrònic a: info@artdelaterra.cat explicant-nos el motiu i alguna fotografia si ho creieu necessari. Indiqueu-nos si us plau el vostre nom i la data de la comanda. No acceptarem devolucions o canvis de productes que no hàgim autoritzat per escrit. No acceptarem devolucions o canvis de productes que mostrin evidències d'haver estat utilitzats, estiguin bruts, malmesos per un mal ús o tinguin desperfectes ocasionats per negligència del client. No feu malbé les caixes de cartó, si acceptem la devolució o canvi ens haureu de retornar el producte amb tots els embalatges originals. Recordeu que disposeu de 7 dies a partir del lliurament. La fotografia del producte, no és contractual: els colors poden tenir diferent tonalitat en diferents pantalles d'ordinador, Les mides poden variar alguns mil·límetres, les formes poden variar lleugerament... La virtut de l'artesania està en les diferències i l'originalitat de cada producte. Si el motiu de la devolució o canvi és degut a un error nostre (Error de talla, model, motiu, errors de producció, desperfectes ocasionals per l'enviament, ...) Nosaltres ens farem càrrec de totes les despeses d'enviament. Prepareu bé el paquet i el nostre missatger ja us el passarà a recollir. No acceptarem devolucions o canvis de productes que no hàgem autoritzat per escrit. Una vegada hàgem autoritzat la devolució o el canvi per escrit, us recolliran el producte. Verificarem que no hagi estat utilitzat, estigui brut, malmès o tingui desperfectes ocasionats per negligència del client i si tot és correcte: - Devolució: Us farem el reembossament dels diners. - Canvi: Us prepararem el nou producte que us serà trames per missatgeria amb ports pagats. No ens farem càrrec de paquets que ens retorneu a ports deguts i nosaltres no hàgem autoritzat la devolució. Si el motiu de la devolució o canvi és degut a un canvi d'opinió vostre Les despeses d'enviament generades per la devolució i el nou enviament seran assumides per vosaltres. No acceptarem devolucions o canvis de productes que no hàgem autoritzat per escrit. Una vegada hàgem autoritzat la devolució o el canvi per escrit, ens haureu de fer arribar el producte. Verificarem que no hagi estat utilitzat, estigui brut, malmès o tingui desperfectes ocasionats per negligència del client i si tot és correcte: - Devolució: Us farem el reembossament dels diners. - Canvi: Us prepararem el nou producte que us serà trames per missatgeria a ports deguts. No ens farem càrrec de paquets que ens retorneu a ports deguts i nosaltres no hàgim autoritzat la devolució. |
||||||
![]() |
||||||
Productes fets per encàrrec | ||||||
No acceptarem devolucions o canvis en els productes que ens heu encarregat o us hem fet a mida. Són productes que us hem fet seguint les opcions de personalització que vosaltres heu escollit, o que ens heu encarregat amb algun motiu concret i han estat fets expressament per a vosaltres. |
||||||